Uefi bot moduna alıp sistemi yükledim bu seferde No bootable device hatası veriyor 2.kurulum aşamasına geçtiğinde. %100 dolduktan sonra yeniden baslıyor No Bootable hatası veriyor.
UEFI boot'u bios'dan değiştirmemiş olabilirsiniz. Boot menüden UEFI geçişi yapıp yüklediyseniz tekrar sistemi reboot ettiğinizde Bios moduna dönecektir. System Setup'a girerek boot modunu bios üzerinden UEFI alırsanız sorun çözülmeli. Yani kurulumu UEFI olarak yaptınız ama boot'unuz hala Legacy olabilir.