,
Merhaba. Bazı iso'larda bu tür problemler olabiliyor. Sisteminizi UEFI boot moduna alıp deneyin, sorun düzelmezse farklı bir iso ile deneyin.
Uefi bot moduna alıp sistemi yükledim bu seferde No bootable device hatası veriyor 2.kurulum aşamasına geçtiğinde. %100 dolduktan sonra yeniden baslıyor No Bootable hatası veriyor.