Benden kimlik onayı istemediler. Manuel onaya düştü ama 15-20 dk sonra onayladılar. Tabii ben tüm bilgilerimi eksiksiz girmiştim ve kendi kartımla ödeme yapmıştım. Şuan transferler başladı, herhangi bir sorun yok.
Nameprosta da birkaç kişiden istenmiş benim kimlik noyu doğru girmedim vermemek için çok direndim ama malesef sonunda verdim