Selamlar. Aranızda netsis yazılımı özellikle depo yönetimi konusunda tecrübeli ve ya netsis yazılımını tam teşekküllü kullanan şirketlerde çalışan arkadaşlar varsa, konu altında cevap yazabilirlerse onlarla birkaç konu hakkında iletişim kurmak istiyorum.