yatkınlığınıza göre seçim yapın hocam sonra pişmanlık fayda etmiyor (kendimden biliyorum) ama ben olsam medya, iletişim radyo televizyon tarzı bölümleri seçerdim artık hayat bu yönde ilerliyor