Bayyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam arkadaşlar,

1U - supermicro
48gb ram
2x e5 serisi
1x 600gb disk
1-1,5A civarı elektrik çekmekte.
Netinternet, DGN, radore (radorenin sadece tier 3 altyapılı kabinleri olabilir) bu datacenterler içinde fiyat teklifi almak istiyorum. Memnuniyete göre ekstra aynı ayarlarda farklı sunucularda barındırmayı düşünüyorum.
İyi forumlar.
Merhaba,

E5 işlemci modelini tam olarak iletebilirmisiniz? Daha sağlıklı teklif iletelim.
Supermicro genelde az yakan bir yapıya sahip, buna ek olarak E5 işlemci az enerji, yüksek performans ile bilinir. 1,5 amper bu konfigürasyon ile tüketeceğini hiç düşünmüyoruz. Bilgi verebilirseniz sağlıklı bir teklif iletebiliriz.

Verimerkezi hizmetleri konumuzada göz atabilirsiniz.
https://www.r10.net/datacenter/24794...izmetleri.html

Saygılarımızla,
Verigom