chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
piyasa ne yazık ki öyle. serbest piyasa diyip geçeceksin hocam.
Serbest piyasadan çok uzakta bir durum bu. Sonra neden şikayet konuları açılıyor. Müşteri ucuza iş yaptırmak istiyor. Ama ucuz etin yahnisinin yavan olacağını takmıyor...