Merhaba;

6. Nesil bir iPad'e sahibim. Çocuk düşürüp ön tarafı komple çatlatmış kırılmış. Servise baktığım zaman 2049 TL bir fiyat biçiyor. Dışarı da ne kadar tutar ve ne kadar yararlıdır ? Bu konuda tecrübe edinmiş arkadaşlar var ise sevinirim.