seçiminiz şık görünüyor hocam, ben farklı bi tasarımını kullanıyordum oldukça dayanıklı ve kaliteli hissi veriyordu. şahsen tavsiye ederim. pişman olacağınızı düşünmüyorum. şimdiden hayırlı olsun. iyi geceler