Merhabalar,
İç Hat biletim vardı, biletim gece 23:59'da gelen mail ile iptal olduğunu öğrendim ve aradım Uçak Kaynaklı olduğunu söylediler 07:40 için Yedek yazabiliriz dediler yazdılar ama sıra geleceğini zannetmiyorum ben internetten araştırdım bu sürede tazminat hakkım varmış? Ben bilet değiştirsem ve yine de tazminat alınabilir mi ?