Şimdi benim 88 model 1.6 Fiyatı 10 15 binTL olan her işimi gören bir arabam var. Ayrıyetten 3.5 V motor lüks bir aracımda var. Şu an lüksmü deyim ihtiyaçmı deyim şaşırdım 2 aracım ilede ihtiyacımı görüyorum ama 3.5 olan aracıma binince 1TL yakıt bakımları diğer aracıma göre 3 4 katı olunca (konfor özellikler) lüks olduğunu hissediyorum. Bunu kullanım açısından hissediyorum. Sahip olduğum için değil insanların son model araca sahip olması lüks değildir. Onu kullanırken aldığı zevk lükstür bilmem anlatabildimmi. Ama bizim ülkede sahip olmaya lüks muamelesi yapılıyor.