Bir kadın için özellikle önemli bir ihtiyaçtır. Ulaşım için geç saatler bile olsa her yere rahatlıkla gidip gelme kolaylığı sağlıyor. Güvenlik ile ilgili bir endişe duymuyorsunuz.
Elbette herkes için ihtiyaçtır belki ama ben bir kadın olarak arabamda kendimi çok çok daha fazla güvende hissediyorum toplu taşıma ve taksiye kıyasla.
Hele birde çocuk varsa hiç değinmiyorum zaten kadının eli ayağı oluyor çevremde gördüğüm kadarıyla.