Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyin yorumunu yapıyorsunuz tek şeritli yolda E5 demi geri geri gidicem hadi ara sokakta gitsem oda arabayı park etmisimdir dikinemi park edicem
Umarım açıklayıcı olmuştur. İyi akşamlar