@mehmetunlu;
@ISerkanizm;
@IyibirNet;
@ymazmustafa; Öncelikle merhaba,
20 Kasım gününden itibaren, Oslo firmasında problem yaşayan kişilerin taşımalarını (firmanın cPanel lisansı bitmiş olmasına rağmen) ücretsiz olarak yapıp, yedekleme yapmamış olsalar bile verilerini kurtardık. Mağduriyet seviyelerini en aza indirgemeye çalıştık. Bu konuda problem yaşayan kişilerin bizimle iletişim kurup, eğer ki mümkünse taşımalarını veri kurtarmalarını biz üstlenmek istiyoruz. Eğer ki bu tarz bir sorun yaşıyorsanız saha ekiplerimiz ile iletişim kurarak, verilerinize erişim sağlayabilir/firmamız üzerinden hizmet alabilirsiniz. Kişi(ler)in bu tarz bir kargaşayı neden oluşturduğunu bilmiyoruz ancak yine de yaşanmaması gereken bir durum.
Teşekkürler.
İyi çalışmalar.
Sanal sunucuma erişim sağlayamıyorum hocam, Discord botumun verileri vardı.