Onur_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Cevap olarak yeterli mi ? Yoksa yazılı bir açıklama yapmam gerekiyor mu ?
Şaka mı? Mesajlaştığın üyenin adına bak her selim ben mi oluyorum.