Özel şekilde yazılmalı diye düşünüyorum. Daha önce bir indirme temasında bu özelliğe denk gelmiştim, yüksek ihtimal içine entegre edilmiştir. Nasıl çalışıyor detaylı bakmadım. Bulursam link bırakırım.