iPhone 4ten beri jb yapmıyorum. Garantinin bitmesine 4 ay kaldı önerir misiniz?

Çok uzak kaldım bu yıllar arasında, hangi programlar kullanılıyor?
Benim JB yapma sebebim icloudu bypass etmek içindi. Konuda bahsettiğim gibi checra1n ekibinin geliştirdiği programlar ile yapılıyor. Artık eskisi gibide değil çok basit adımlarla. Şuanda yaklaşık 10dakikamı alıyor JB yapıp icloudu bypas etmek