iPhone 4’ten beri jb yapmıyorum. Garantinin bitmesine 4 ay kaldı önerir misiniz? Çok uzak kaldım bu yıllar arasında, hangi programlar kullanılıyor?
CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet çıkmış hemde süper çalışıyor gayet stabil