Hocam yukarıda belirttiğim gibi virüs pop-up şeklinde ve her saniye erkana çıkıyor ekranda başka bir şeye tıklanmıyor. Sizi sürekli e-devlet şifrenizi gireceğiniz sözde edevlet ekranına gönderiyor
Forumda biri paylaşmıştı bu uygulamaya inanmayın diye. Ben de nasıl bir *********** yapmislar diye merak ettim ve yükledim. Başka kişilere de uygulamanın linkini atıyor sms olarak. Şöyle yapabilirsiniz telefonunuz markasını bilmiyorum. Ama genelde şu şekilde çalışıyor.
Kapatma tuşuna basılı tutun. Sonra kapat yazısı gelince ona da basılı tutun telefonu güvenli modda açacaktır. Oradan uygulamayı kaldırabilirsiniz