Yazıları eklemem vakit alıyor. eğer bu tbm'ler ortalamanın üzerindeyse site gelecek vaadeder gibi bir mantık kurdum kendimce. ortalama ya da olması gereken zaten bu mu yoksa iyi mi bu kazançlar bunu öğrenmeye çalışıyorum.
Lütfen yanlış anlama, gidişat gayet iyi görünüyor. Kısacası, emek vermeye değer