Merhaba arkadaşlar bir akrabamız Pandemi Destek Paketi isminde başka bir arkadaşından gelen mesaja tıklamış ve telefonuna 'e-devlet' adında bir virüs indirmiş. Telefonu elime aldım ama virüs sürekli ekrana geliyor ve ekranda tıklama yapmama asla izin vermiyor. İnterneti kapattım hattı çıkardım ama durum yine aynı. O yüzden google playden uygulama indiremiyorum tarama yaptırmak için. Telefonu bilgisayara bağladım ama pcdeki virüs programları telefonu tarayamıyor malesef. Bu virüsten nasıl kurtulabiliriz dosyaları vs kaybetmeden ? Acil şekilde yardımınıza ihtiyacım var.