Bluntk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık contaboda direk kartınızla ödeme yapabiliyorsunuz. Kredi kartıyla otomatik ödeme seçeneği geldi çok şükür
Dost faturam 19 euro idi.Mail ile bu faturayı 12,49 euro yaptılar yanlışlık vardı.Direk hesabımıza atın dediler.

Direk linke tıklarsam 19 euro cıkıyor.O yüzden manuel ödeme yapmaya çalışıyorum.

hesapta para var: https://prnt.sc/vopijx

para gönderme sayfasında para yok: https://prnt.sc/vopiqp