Yazıları eklemem vakit alıyor. eğer bu tbm'ler ortalamanın üzerindeyse site gelecek vaadeder gibi bir mantık kurdum kendimce. ortalama ya da olması gereken zaten bu mu yoksa iyi mi bu kazançlar bunu öğrenmeye çalışıyorum.
AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devam etmeli miyim diye sormuşsunuz.

Şimdi odanın ışığını kapatın, tv-radyo çalışıyorsa kapatıp sessizliği sağlayın.
Gözlerinizi kapatıp düşünün.
Sabah konuşuruz, Allah rahatlık versin😁

Şaka bir yana, devam etmemek için bir sebebiniz var mı? Eğer yoksa devam