Az önce el açması makarna yapıp yedim, yarın akşam kayseri yağlaması yapmayı planlıyorum, sonraki akşam ise napolitan pizza yapmayı düşünüyorum mozarella bakıyorum netten. Bence öğrenci-bekar yemek yapamaz diye bir şey yok. Geçenlerde çibörek ve aynı hamurdan lavaş yapmıştım aşırı basit, 3-5 liralık çiğ kıyma içine 1 soğan, 3 bardak un içine 2 bardak su azıcık tuz 5 dk yoğur aç kıymayı yarısına koy diğer yarısını kapat at yağa pişsin mis gibi çibörek 10 küsür yemek tarifi kanalı takip ediyorum bende hobi oldu artık, Evde un olduğu sürece sıkıntı yok, bas içine suyu 3-5 dk yoğur at yağa al sana pişi, domates, salatalık, biber, peynir yanına ohh. yarım litre süte 2 yumurta, alabildiği kadar unu karıştırıp cıvık bir harç, yay tavaya al sana krep, un ile suyu karıştrıp azıcık tuz serpince ince aç yatır tavaya olsun sana lavaş, ne istersen koy arasına ye. Öğrenci makarnaya mahkum değildir !