Herkese merhaba, ingilizce teknolojiyle alakalı bir internet sitem var.5 Ekimden beri hergün en kötü 1 tane içerik yayınlıyorum.Adsenseden çok anlamadığım için yorumlarınıza ihtiyacım var.
Reklamlar doğru dürüst tıklama almıyor.Nasıl daha fazla tıklanmasını sağlayabilirim?
Gösterime göre verdiği ücretler iyimi?
Daha iyileştirilebilir mi?
Nasıl bir yol izlemeliyim?

Şimdiden teşekkür ederim.