Çin mantısı özel bir katlama biçimi var (pek becerememiştim).
Sebze çöplerini/ kabuklarını biriktirerek çorba yapmaları.
Salatalığı kızartarak yemeleri ve yemek saymaları.
Tofu.
Kajin Alfabesi.
Baharat yolu.
Aile kültürlerinin bizimkisine çok benzemesi. Ataerkil feodal bir yapıları var. Annane-babanne-dede geniş aile sevmeleri.
Japonları sevmemeleri onları acımasız ve vahşi bulmaları.
Tüm bunları nerden mi biliyorum? Zamanın da çok çok yakın bir American Chineese asıllı arkadaşım vardı.