Arkadaşlar domain aldim erişim engelli çıktı bende defalarca itiraz başvurusu yaptım neden cvp vermiyorlar.ilk başvurumda yeni aldiginiza dair e fatura ile birlikte başvurun diye cvp verdiler.Sonra 5 6 kez e fatura ile başvuru yaptım hiç cvp yok.