Arkadaşlar Trendyol neden böyle tedarikçilere el atmıyor. Trendyolun adını karalıyorlar. Şahsen ben Trendyolda tedarikçi yöntemini bilmesem sucu trendyola atardım. Bütçem kısıtlı olduğu için kaç gündür bu ürünü sıkı bir şekilde takip ediyorum. İndirim gününde alırım diye ama adamlar her 6 saatte bir ya da günde bir zam yapıyorlar. Dün öğle saatlerinde 89₺ olan ürün gece 99₺ oldu. Az önce baktım. 109₺ oldu. Trendyolun bunlara acil el atması lazım. İnsanlari resmen dolandırıyorlar. Ürün Ring Light’tir. Fiyat değişince isim de değişmiş.