gnyiletisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akbankla açta görelim ne oluyor 😁
evet bende pepte sıkıntı olduğunu düşünüyorum. akbank ile açtığım her hesapta reklam çok rahat geçti. pep ile olanların hepsi istisnasız devre dışı.