mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Powertec nasıl bir marka hocam. Hep karşıma çıkıyor. Özellikle Bu markanın T bıçaklı modelleri çok dikkatimi çekiyor.
Hocam çoğu berber bu firmanın ürünlerini kullanıyor. Afedersinde simbosudur, philpsidir biraz markaya para ödüyoruz. Ben simbodan aldığım ne kadar tıraş makinesi varsa, 1 senenin sonunda kesmemeye, körelmeye başlıyordu. Powertec fiyat olarak uygun, performansıda baya iyi. Berberimin önerisiyle duyduğum bir marka çok araştırmadım ama sektörde çoğu berber bu firmadan alıyor.

Bu arada kesinlikle goldmasterdan uzak durun.