Hepimiz bir şekilde evine ekmek götürüyor. Allah hepimize de bereket versin.

Ama Enes Batur ve emsallerini eleştirirken, şunu unutmamamız gerektiğini düşünüyorum;

Herhangi bir sektörde bir açık gördüğümüzde o açığı tamamlayarak çok fazla paralar kazanabiliyoruz. Örnek olarak bu pandemi süresince, maske üreten firmaların milyoner olması gibi bir durum.

Enes Batur'da daha YouTube'da para kazanma aktif değilken yıllarca video üretmiş bir kardeşimiz. Sektördeki açığı fark etti. Doldurdu ve şuan bir milyoner. İsteyipte elde edemeyeceği hiç bir şey yok.

Kendi çevremde de bir çok kez duydum bu cümleleri, "itici", "parayı hak etmiyor" v.s Kıskançlıkları öyle bir seviyeye gelmiş ki gözlerini nefret bürümüş. İşte bizim en büyük sorunumuz bu. Başkalarının başarısını kutlamak, onun önüne geçebilmek için kendini geliştirmek yerine sadece eleştiriyoruz.