Bugün Enes Batur 1.3 milyonluk camaro'su ile kaza yapmış. Elbette bir şey olmamış. Araç perte çıksa da Camaro bu.
İyi bir gelirim var ona lafım yok ancak asla bu kadar kazanamam gibi. Günde 20 saat çalıştığım zamanlarım oldu. Güzel bir firmada Senior Web Dev. olarak çalışıyorum.
Biraz göz attım hayatına. Onu çok kıskandığımı farkettim. Kıskandığım tek şey parası elbette. Bir diğeri de o parayı elde ederken ki zorluk sandığı zorlukları.
Geçmiş olsun, ne diyelim.