Ben satıcıdan emin değilim pek

Umarım düzgün bir şekilde gelir. Kargo süreside pek dert değil Haftaya Pazartesi ihtiyacım olacak. Ama Sipariş Durumunda neden kapıda ödeme yazıyor ? Onu anlamış değilim.
sistemsel bir hatadır. PTT'nin işleri işte çok görmemek lazım