Düşen .net versiyonu arkadaş hatalı yazmış. Bu gibi durumlarda nazikçe uyarabilirsiniz. Arkadaş bedava bir şey paylaşıyor siz hesap sorar gibi yanıt yazıyorsunuz. Daha iyisini yapabiliyorsanız buyrun yapın yoksa yapanı da taşlamayın lütfen. Forumlarda paylaşım bu yaklaşım yüzünden bitti zaten. Sözüm geneledir sadece size değildir, saygılar.
Arkadaşım sen yanlış anlamışsın sanırım. Hesap sormak ne haddime, dümdüz sormuşum işte anlamadığım için. Bu kadar duyar kasmanın manası yok diye düşünüyorum.