Ekvator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar o coinleri borsa satmıyor sen ben satıyoruz alıyoruz. Birisi yüklü miktarda alım emri girmiş piyasa fiyatından. Fiyat ondan yükselmiş.
Buna inanmak güç, emin olun borsalar sahte emirlerle yönetebilme yeteneğine sahiptir