Ailemden ne bir ev ne bir araba hiç bir şey yok tarafıma kalacak.18 yaşında bir vatandaşım.Bilgisayar Mühendisliği okuyacağım.

Benim çalışarak bu ülkede güzel bir ev,bi bmw vs. Almam mümkün müdür sizce?

Çünkü ben hesapladığımda bir bmw 200.000₺ desek (düşük bir bmw) ev 300.000₺ desek

Aylık 5000₺ aldığımı varsaysam(Ki iş bulacağımın bile garantisi yok)

100 ay gibi bir süre yapıyor.Hiç bir şey yiyip içememem lazım bunları alabilmem için.

Ülkede her şeyin her ay yükseldiğini de göz önünde bulundursam bir yıl sonra bunların fiyatı 600.000₺ olabilir toplam.

Yani işin içinden çıkamıyorum bir türlü 😄

Ehliyeti aldım babadan vs araba yok arkadaşlarım gibi binemiyorum.50K lık yurtdışında çöp gözüyle görülen bir araba bile alamıyorum yani.

Var mı ev,araba almak için bir taktiğiniz?