Bi sorum olacak biraz önce +44 numaradan paypal açtım sonra +90 lı numaramı ekledim şuan sorunsuz işlem falanda yapabiliyorum ama ilerde kapanırmı r10 da satılan 1000 TL'lik paypal açmadanmı almam lazım bi aydınlatırsanız sevinirim )