İmzaladığınız sözleşmede değişiklik yapma hakkı vs. diye bir kısım var diye hatırlıyorum, sanmıyorum bir şey çıkacağını. Pandemiyi şunu bunu örnek göstererek yırtıyorlar. Ben de 3 ay sporun yıldızından faydalanamadım aynı parayı aldılar.