Merhaba arkadaşlar,
Kendi evimde,Annemlerin evinde ve ofiste olmak üzere 3 digiturk aboneliğim mevcut. Premier lig var diye sporun yıldızı paketi var 3 ünde de. Ancak nerdeyse premier ligin ilk yarısı bitecek hala digiturk premier lig yayınlarını alabilmiş değil. Digiturkle görüştüğümde henüz herhangi birşeyin belli olmadığını söylediler. Paketleri iptal etmek istediğimde Türkiye super ligi var diyorlar ve taahhüt iptal bedeli çıkarıyorlar, iyide ben zaten türkiye ligi izleyen biri değilimki. Premier lig için aldım paketleri, şikayet etsem sonuç alabilirmiyim ?