ehliyetim yok,arabayla pek alakamda yok ama kullanmasamda,cebimde dursa iyi olurdu.


2 defa ehliyet almayı denedim,2sindede alamadım çünkü sınavına giremedim.sınav maraş merkezde yapılıyor ben ilçedeyim,2-2,5 saat mesefadeyim.merkeze gitmek için yola çıktıgımda ilk denememde hafif bi kaza yaptık,sınavı kaçırdım.digerinde ise yine sınav yolunda kaza yaptık ama bukez büyük bi kazaydı,yine sınav kaçtı.baktımki ne zaman ehliyet sınavına gitmeye karar versem gözümü hastahanede açıyorum,tırstım ve vazgeçtim