Her şey yolunda gidiyor bu forumda, herkes adımını düzgün attığı müddetçe kimse kimse ile sorun yaşamaz. Birisi şikayet konusu açmış, bir kaç saat sonra bu forumda hiç bir şikayete bakılmıyor diye serzenişte bulunuyor. Sanki kategori moderatörü, babasının oğlu. İşi gücü yok, ailesi yok, yemek vakti yok sürekli gözleri patlayana kadar ekrana bakması gerek. Öncelikle insanların kafa yapısını değiştirmesi, birbirine saygı duyması, adımlarını düzgün atması, insanlara faydalı olmak için çabalaması gerek.