Merhabalar bu konuyu bu gün talihsiz bir olay yaşadığım icin yazıyorum. Bir arkadaş mevcut ismi lalzim değil cloaker aldı teslimatını yaptım yanında hediyeler veriyorum hediyenin birini teslim edemedim şikayet konusu açtı falan bir yetkili arkadaş aranızda ne yaparsanız yapın gibisi ile bir yorum yazdı konuyu kapattı. Akşamları yaklaşık 7000 üye aktif oluyor kimsenin madur olmaması icin tüm işlemler basit değil tamamen hızlı bir şekilde halledilmeli. Nasıl yani? Diyeceğim su 1. Olarak forum bakiyesi eklenmeli insanlar ödeme zamanında bir birleri ile bilgileri ile durduk yere tehdit altına uğramamaları gerekli hele kendini başı kral paşa sananlar var onlar kompile temizlenmeli. Forum icin başka Bakiye kabul edilmemenli tüm işlemler belli bir komisyon ile aracı ile yapılmalı. Daha sıkı ve resmi bir yönetim gelmeli. Bazı kategorilerde üyelik satın almak zorunlu olmalı her onune gelen değil de örnek veriyorum 5 trade su an 10 15 olmalı insanlarin birbirlerine güvenleri artmalı. Taban fiyat uygulaması güncel dolar, Euro kuru üzerinden hesaplansın. Forum Üzerinde sadece ticaret konuları acilsin gibisi ile su anda forum elden çıkmış gidiyor bilginiz olsun. Buradaki yazdığım Hersey sizin benim iyiliğim icin kimsenin kötülüğünü istemem tamamen güven icin gerekli şartlar bence.