Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam valla böyle alıcak varsa 50₺ ye veririm hiç sorun değil
Buraya konu açın illaki bir alıcı çıkacaktır iyi çalışmalar
https://www.r10.net/account-amp-lisans-satisi/