Acemice bir davranışla alakası yok, verimerkezlerinde genelde IP olur ancak sağlayıcınız tarafından bu IP adresleri zaten kiralanmış olabilir. Bu nedenle verimerkezlerinde çok kısa süre de olsa IP stoğu bitebiliyor. Dünya genelinde IPv4 tükenmesi dolayısıyla bu durumlar gayet olağandır. Acemilikle bağdaştırılmamalıdır.
Acemilik demek benim acemliğim oldu 😀
Dediğiniz doğru. Ama yine de stoklar takip edilip temin edilmeliydi.