Bence tasarım demek sadece texti sağa kaydırmak değil

Kim hazırladıysa konuya baya uzak bi video olmuş
Bence de hocam. Web ve arayüz tasarımı için konuşayım mesela. Font seçimleri olsun, renk seçimleri, boşluklandırmalar, karanlık ve aydınlık mod, obje seçimleri, tepkiler, animasyonlar vs... bir sürü şey ve ayrıyeten ben çoğunlukla müşteriye değil kendi işlerime scriptlerimize çalıştığım için aynı zamanda ürün, pazar, piyasa araştırmalarını yapıp html css react ile de döküyorum. İşin her iki kısmı da küçümsenemeyecek deneyim gerektiriyor yani.