Yaklaşık 8 yıl önce aldım B ehliyetini yazılı sınavdan sağlıktan kalmıştım, sonra tekrar sınava girdim 100 yaptım geçtim. Direksiyonda da 60la gidiyorum diye hoca bir anda bağırdı napıyorsun ne kadar hızlısın diye elim terliyor diye tek el kullanıyordum diğer elim bacağımın üstünde ondanda bi azar işittik ama 95 vermişler direksiyona 5 puanı bir yerden kırmış 5-6 yıl önce felanda src 4 aldım 4.sınavda geçtim hiç çalışmadığım için böyle uzattık bunuda
A2 ehliyetinide 2 yıl önce felan aldım sınav günü yapılacak şeylerin komple değiştiğini söylediler ama çok şükür sorunsuz onuda geçtik.