motosiklet ehliyeti sınavına girmiştim, telsiz takıyorlar ve istikameti kulaklıktan duyup ona göre gidiyorsun. tam sınava başladıktan bir kaç dakika sonra kulaklıktan ses gitti ve ne olursa olsun durmam yasaktı çünkü hoca ne olursa olsun sınavı bozman yasak demişti. bende sınav güzergahını net bilmiyordum ve o yüzden biraz uyanıklık yaptım ve önümde sınava giren bi araç vardı, uzun süre onu takip ettim. sonrasında U dönüşü yaptık ve orada araba durdu, aha dedim mıçtık... çünkü dönüş yolu da farklı ve onu da bilmiyorum, derken ileride bi tane tır gördüm o da sınavdaydı o an, dönüş yolu boyunca da tırı takip ettim ve baya bi süre peşinden gittim... velhasıl yol bitti bitecek derken şak diye tır da durdu, lan dedim şimdi ne yapcam ben. kafama göre sınavın biteceği okul yolunu bulmaya çalışıyorum ve bir yandan da istikametten çıkarsam kalacağım korkusuyla gidiyorum derken, sınav gözetmeninin olduğu araba önüme kırdı bi anda. oğlum sen bizi duymuyor musun dedi bende evet hocam ses gitti dedim. yanlış yola girdin bizi takip et sınavın bitti okula dönüyoruz dedi, ben tabi kesin kaldım diyerek döndüm okula, hoca arabadan ben motordan indim... hocam dedim sınav ne oldu? sınaaaavv... geçtin hayırlı olsun dedi, ohh dedim çok şükür geçtik yani kısacası hiç istikamet duymadan onu bunu takip ederek sınavı bir şekilde bitirdim ve tekte aldım ehliyetimi