Neredeyse Tüm Türkiye'ye dağıtım yapıyoruz. Heryerde yerde esnafın durumu çok kötü. 1-2 sene daha böyle devam ederse esnaf kalmaz galiba. Millet dükkanı kapatıp asgari ücretle çalışırım, tır şöförü olurum, taksici olurum vs. daha iyi en azından kazancım olur diyo.