Bir esnaf olarak soruyorum Hangi piyasa? Alım gücü bitmiş, ekonomi bitmiş, hastaneler tıklım tıklım hasta kaynıyor bunu bile ciddiye alamadılar. Ne ekonomiyi ne sağlığı ne de başka bir şeyin yönetimi hiç bir şekilde iyi gitmiyor. Ülke olarak son yıllar da zaten batık bir hale gelmiştik şimdi global gelişmeler yüzünden daha beter haldeyiz. Vatan sağ olsun diyeceğim de vatan toprağı kaldı mı onu bilmiyorum!