Xasthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/domain-degerlendirme/ kategorisine konu açarsanız değerlendirebiliriz.

aklımda olan ve satın alınmayan domainleride öğrenmek var aklımda hocam. Almadığım siteyi değerlendirtip ben almadan başkasının alması bu konuda pek hoş olmaz, malum durumlar belli

edit// bana ait olan sitelerin değerlendirilmesi için konu açacağım